10 timmar på stan

Totally tired!
Idag har jag och min käre vän Soffan vart på stan i inte mindre än 10 timmar....
Men då har vi även hunnit fika, äta lunch, kissa ca 14 gånger och ätit middag i Hyde Park.
Men nu är vi så jäkla slut....

Det finns JÄTTEMYCKET mammakläder här. Jättemånga affärer har mammakläder.
Dagens mission var ett par ljusa, lite slitna mammastuprörsjeans men man ska tydligen ha mörkblå om man är gravid :-(
Har hittat lite annat smått och gott. Skulle kunna shoppa HUR mycket som helst... synd att man är gravid en sån här gång och synd att inte plånboken är FET!
Var på ett sjukt stort Topshop!!!! Går verkligen inte att beskriva hur stort det var!

Vi avslutade på en gigantisk affär där allt var konstigt billigt! Primark.
Köpte tygskor för 24:-
Där står vi i en jättelång kö för att betala, då kommer en av dem som jobbar och hämtar mig.... gulp.
Vad har jag nu gjort????? Han skulle bara ställa mig först eftersom jag var gravid. Kul.

Har inte med mig kamerasladden men jag tror Soffan lägger ut lite bilder senare... efter hennes bad!

I morrn blir det promenad till matmarknad! Ska regna både i morrn och på lördag, men men!

Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0