Grattis ERIK!



När jag var kanske 15-16 år var vi på simtävling i Umeå....
Till kvällsfika åt vi korv med bröd. Vi tävlade vem som kunde äta flest, jag vann.
11 korvar med bröd. Dagen efter skulle jag simma 800 fr direkt på morgonen. Kom ihåg att det gick SKITDÅLIGT!
Inte konstigt....

Har tränat idag, riktigt skönt.
Sedan har jag sålt en massa korv med bröd på innebandycup (Korpen).
Var sedan och handlade, alltid lika jobbigt. Mycket folk och man gör av med en massa pengar... :-(

Ikväll ska en handbollskompis till Freddan bjuda på middag. Trevligt!

Igår var vi förresten hos Freddans föräldrar i Sävast. Svante fyllde år!!! Grattis!
Idag fyller Freddans lillebror Erik 18 år. GRATTIS!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag har för mig att det var 10! (mkt ändå) vi var i älvsbyn..hade åkt minibuss hela dagen och på kvällen kom vi fram till stugan och skule bara göra ngt lätt (?) som sedan blev korvtävling. Du vann. Sedan gick vi ut och gick. Haha.. glömmer aldrig (!) att du åt så många

2009-04-04 @ 21:49:17
Postat av: Verran

ja, det var kanske bara 10 ändå...

nej men vi var i umeå! det är jag HELT säker på...

när vi var i älvsbyn bodde vi på hotellet, och då åkte vi tåg upp!

promenaden var även den i umeå, då vi gick vilse och med armarna uppåt. vi hade de blå jackorna på oss....



he he

2009-04-04 @ 22:27:41
Postat av: Sofia igen

HAhaha.. ja det känns inte som ume. varför skulle vi bo i stuga i ume? Cheiatwe var med i alla fall =) kommer precis ihåg hur stugan såg ut... och marie var tränare!

2009-04-05 @ 01:16:01
Postat av: Verran

Cheiatwe??? Vem?

Vet inte varför vi bodde i stuga i Ume, men det var väl billigare...

Vi bodde på Nydala camping!

puss

2009-04-05 @ 08:15:46
Postat av: Anonym

Hej!! hahahah just ja alla korvar...=) skoj var det i alla fall din pappa och min pappa var med...det var inte Älvsbyn, men var det verkligen Umeå??

2009-04-05 @ 20:12:53
Postat av: Anonym

kanske ska skriva vem det vari ifrån MÖ

2009-04-05 @ 20:13:58
Postat av: Verran

det var ett jäkla tjat. JA det var i Umeå.

men roligt var det...

2009-04-06 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0