Jessica 30 år!

God morgon

Igår var Frida och jag på 30-årsfest hos Jessica på Brändön. Fick även passa på att se jur Jessica och Erik bor!
Väldigt stort och fint!
På festen var det mycket folk (ca 50 st) och god mat. Blev en tidig kväll... jag har dragits med huvudvärk länge och vi var bägge ganska trötta... men jag hoppas att festen fortsatte långt in på natten!

   

1. Jessica gör sig i ordning för sin 30-årsfest. 2. Jessica och Erik 3. Frida håller Jessica sällskap då hon förbereder lite...
   

4. Vad har jag här??? 5. Frida kör en Top Model pose. 6. Bål ska det bli!


 

5. Camilla och söta Tuva-Li. 6. Fördrink!

Nu ska jag iväg och fixa lunch till våra deltagare på Pilatesutbildningen och sen ska jag till Sävast och träna med Ingrid och dumpa bilen där eftersom varken Freddan eller jag är hemma i veckan!

Freddan är förresten i fjällen och fiskar och åker skoter med pappa och lillebror Erik. Deras årliga killresa :-)

Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0