2 veckor redan! Och en massa bilder....

Idag är det två veckor sedan Tyra tittade ut!
Det känns på nåt sätt som att vi alltid haft henne...



Igår höll hon på att skrämma livet ur två svettiga föräldrar...
Det var varmt hela dagen och hon sov ganska mycket. Jag försökte väl amma så mycket som möjligt men kanske ändå inte tillräckligt.
Rätt som det var på eftermiddagen började hon spy, hon tömde nog hela magen. Sedan var hon helt hysterisk och skrek så att hon inte fick luft. Vi blev sjukt stressade... hon var spänd som en fiolsträng och gjorde allt för att få i sig luft.

Vi badade henne kallt, jag pumpade ur lite mjölk som vi fick i henne och sedan kom det lite mer slemkräks och då släppte det. Förmodligen hade hon vätskebrist.

Jag hann verkligen bli rädd.
Man börjar fatta hur snabbt man tar nån till sig av hela sitt hjärta och vad livrädd jag blev att det skulle hända henne nåt.
Idag ammar jag massor, väcker henne för att äta för att hon ska få i sig massa vätska.
Hon mår bra idag och gjorde det på en gång efter igår också.

Mamma, pappa och Erik är fortfarande kvar och vi har jättetrevligt!

Vi har vart på Lulekalaset!



Elvira och Jocke har hälsat på (Mattias med men då glömde jag fota)!



Vi har vart i Piteå!



Vi har umgåts med bägge våra familjer (frid och fröjd.....)
:-)



Tyra har provat BYGMA keps!



Några har badat...



Tyra har sovit lite....



Vi har åkt båt!



Erik och Freddan har fiskat...



Mamma och pappa har hjälpt till med Tyra... och vilat lite...



Tyra har invigt Djurgården-stassen hon fick av Björn!
Snygg va? (Fel lag bara...)





Vi har vart i Kyrkbyn.... och en massa annat!



Nu är vi hos Freddans familj i Sävast och Freddan visar min familj metropolen Boden.
Jag är hemma med Tyra i Sävast eftersom det är lite väl varmt!

Ha det bra alla!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Skåne

Åååååå så fin hon e...!!! Så himla kul o se :)



Tror inte att ni ska vara oroliga för Djurgården, det finns en tendens i allsvenskan att man flyttar så fort man blir duktig....:)



Allt bra här hemma, jobb igen, vart tusa tog 4 veckor vägen??????? STOR KRAM TILL ER!



2009-08-05 @ 07:52:01
Postat av: Anonym

"Ett paket på posten, tralalalala..."

2009-08-05 @ 09:20:03
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad kul att se lite bilder, och att du uppdaterar här. Längtar till ni kommer "hem". Puss

2009-08-05 @ 10:32:26
Postat av: Lina

Yipieeeeeeejay. Jobbar ju i helgen o slutar 20.30 pålördag, jäkla k-k skit piss bajs an-s. MEN ska se vad jag kan åstadkomma. Ett litet byte eller så! Hon är ju stötssjön Tyra! Otäckt dock med värmen där. Men de är tåliga de små trollen! KRAM

2009-08-05 @ 23:48:53
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken vacker liten tjej, saknar doften av bäbislukt, tänk att få snusa på en liten än igen.

kram kram

2009-08-14 @ 10:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0