Bröstpump och TRÄNING!

Jag har inte fört över några bilder från kameran på länge... så jag bjuder på en gammal bild på lilla damen då hon ska ut och åka bil!




Livet går i ett nu skulle man kunna säga.... trodde man skulle uppnå tristess att bara vara hemma hela dagarna.
Men icke.
Dels har vi ju Tyra som såklart förgyller dagarna. Men framför allt folk runt omkring Tyra.
Helt plötsligt blir vi väldigt populära. (Nej jag vet att det inte är vi utan Tyra folk främst vill träffa.....)

Vi är ju fortfarande i Sundsvall hos mamma och pappa. Antingen är vi iväg och träffar nån eller så har vi främmande här! Roligt att träffa alla och låta dem träffa Tyra! Tack ALLA för alla fina kläder, nallar, filtar osv... Vi kommer inte behöva köpa kläder till henne på länge. Bra då man har föräldrapenning :-)

Har köpt en bröstpump.
OM det blir så att jag går in och jobbar lite i höst och sen kan det vara bra om man bara vill ha barnvakt.
Jag längtar ju fortfarande efter att se den senaste Harry Potter filmen....


Jag promenerar.... men jag vill TRÄNA och SVETTAS!!!
Cykla och gymma... boxas... köra core! När jag kommer tillbaka till Luleå ska jag börja träna lite annat än promenader.
Men man ska visst ta det lite lugnt tills efterkontrollen... Längtar efter svett....

Det är bättre med kräkningarna men förekommer fortfarande.
Vi tjurar på tills vi får en rap efter hon ätit. Antingen kommer en rap eller en uppkastning. Freddan tycker att jag tjatar om det.... men jag blir lite nojig.
"Kräktes hon?"
"Ser hon ut att vilja kräkas?"
"Köjs hon?"
"Sväljder hon?"

Det är frågor man kan ställa ofta om man väntar på att ens barn ska KASTA upp....
Så ni vet alla ni som vill hålla henne, det KAN hända...

Långt inlägg det här!

Nu blir det prommis!

Det kommer bilder nån dag...
Det blir mer bloggande då vi är tillbaka i Luleå!

Bye då!


Kommentarer
Postat av: Kusselini

SÅ FIN. Längtar efter mamma o pappa också....... syns imorn

2009-08-14 @ 19:10:52
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad kul det skall bli att träffa er imorgon.

Jag har sparat mjölk i frysen för det överskott som rinner ut ur brösten av mjölkuppsamlaren = superbra!

Kram Johanna

2009-08-14 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0