fredag? söndag? torsdag? vad är det för dag idag....?

Hon är så söt när hon sover...



Dagarna rullar på, eller springer iväg... jag som många andra trodde att man skulle ha en massa tid då man är föräldraledig.
Men jag liksom de andra många andra inser att det finns inte hur mycket tid som helst.


Igår var jag ensam med darlingen hela dygnet igen.
Det är stor skillnad mot för när Freddan är hemma.
Hon har börjat komma in i en rytm. Hon sover mycket på förmiddagen och sedan är hon vaken mycket på eftermiddagen och kvällen för att för det mesta sova hyffsat på natten...

Igår var hon minst sagt kinkig på kvällen. Var missnöjd vad jag än gjorde och skrek HÖGT bitvis.
Att få vara två då hon är så gör jätteskillnad. Att låta den andra ta henne så att man får vila ett tag.
Jag var verkligen helt slut en stund...
Men sedan sov hon med mig i sängen på natten, för det mesta sover hon annars i vagga!

Har tränat idag med! SKÖNT!
Har träningsvärk sedan i måndags, det gillas!

Nu blir det kaffe för mig och mjölk för Tyra!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0