Någon ligger och fjärtar i sömnen bredvid mig...

.... och det är inte Freddan!

Såhär har lilla damen legat hela dagen... fast på olika ställen!



Det blev inte stugan.
Vi (eller jag i alla fall) tycker att det är skönt att vara hemma på riktigt.
I min lägenhet, min säng, min dusch, min garderob, min toalettstol osv....
Så Elvira och Jocke kommer hit istället.

Tyra har de senaste två dagarna ÄTIT och ÄTIT. Jag har varit totalt tom i tittsen och hon har tjurat gärnet för att inte mjölken räckt!
Nu det senste dygnet har hon istället SOVIT och SOVIT! Hon vaknar bara och äter lite sen somnar hon om...
Hon är dessutom väldigt nöjd då hon är vaken. Man vill bara äta upp henne, särskilt när hon har fått värsta fetlåren.
Jag vill bara bita i dem!

Lite bilder från tiden i Sundsvall.
Det var helt underbart att vara hemma och träffa alla och att få umgås mycket med min familj!


Framsätet blir bra som skötbord då man är på reasande fot!



Soffan och Tyra



Fam Öhman på besök



Vi la nät i hopp om sik och strömming men fick mest mört :-(



Trött i vagnen!



Trevlig kväll med de flesta av mina Njurundatjejer med familjer och även Lina och Martin då!
Mycket barn och ljudnivån var bitvis HÖG :-)

   

   


Hälsade på hemma hos Karin!




Full rulle på Birsta då vi träffade Maria och Bohman med familjer!






Även min farmor och mormor och morfan fick såklart träffa Tyra!






SÖTA Nellie... (Sabinas)




Nej. Nu blir det till att laga middag till att de kommer...

Byyye

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad sjutton, var Sven Wolter på besök i Skatan också. Vad är det för dårar han har tagit med sig?



Vilken fin tjej hon är Tyra!!!

2009-08-21 @ 18:13:21
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: FRida

vilken alldelens underbar tillvaro du lever i just nu=)

2009-08-23 @ 09:52:31
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0