Tyra... vad annars?

Tyra var igår på sina två första handbollsmatcher.
Hon tyckte det var ganska tråkiga matcher så hon sov mest... (det tyckte jag med men jag var ju tvungen att vara vaken...)




Det är lätt att mössan åker ned över ögonen då man åker bil... och sitter mamma och pappa fram så märker ingen nå.. men det går bra att sova ändå :-)




Tyra i vaggan i söta pyamasen från Brittis och Bernt!



Just nu är Freddan och spelar match igen. Jag slöar i soffan (ont i huvudet) och Tyra ligger bredvid mig i babysittern. Hon har länge vart jättenöjd och ligger bara och tittar på grisen bredvid sig. Hon har börjat att fastna med blicken på olika saker och ligger och tittar länge. Särskilt lampor som lyser och ljus tycker hon om att titta på... Nu hickar hon som vanligt så nu är hon lite kinkigare. 




Funderar på om huvudvärken går över av en promenad.

Börjar flytta till veckan. Får nya lägenheten på tisdag.
Längtar tills det är över...

Kram då







Kommentarer
Postat av: Maria

Det är ju livsfarligt att kolla i din blogg, tänk att man kan bli så bebissjuk!Tyra verkar vara helt underbar

Åh vad jag saknar bebistiden!!

2009-08-30 @ 15:31:54
URL: http://smultrontroll.blogspot.com
Postat av: Skåne & Fred

hellooo i stugan...så kul me massa bilder på Tyra, fortsätt me det!



Vi ser fram emot att komma upp o hälsa på er, bevakar flygsidan för att se när de släpper biljetter!



Tjing!

2009-08-30 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0