Lite bilder på darling!






Lägg märke till mammas (Tyras mormors) näsa i högerkant av bilden....




Igår var mina kära vänner från Njurunda här med män och barn!
Vi grillade, umgick och hade allmänt trevligt!
Vi var elva vuxna och sex barn. Fyra barn under 7 månader, ett på 14 månader och ett på 4,5 år.
Då vinden vände och det blev lite kallt så gick vi in... samtidigt fick ganska många ungar för sig att bli lite kinkiga.
Vilket liv! Men väldigt trevligt.....!

Tyra fick bland annat bekanta sig med Simon som föddes dagen innan henne! De satt bredvid varandra och gjorde massa roliga gester och ansiktsuttryck helt oberoende av varandra men som fick oss vuxna att skratta hur mycket som helst!
Hon fick även träffa sin tremänning Alma och Nellie som bägge bara är ca halvåret äldre! Hoppas de får utbyte av varandra då de blir lite äldre!



"Tar du min nalle så slår jag dig"

Bilder från den trevliga kvällen och andra besök under Sundsvallsveckan kommer då vi kommer till Luleå igen, det tar sån tid här att ladda upp bilder...

Idag har Tyra och jag hälsat på Karin. Även Anny med barn var hemma så det var väldans trevligt!
I morrn är vi busy med besök hos farmor, sedan Birsta för inhandlande av vissa grejer och lunch med fam Marie och fam Maria. Sedan stanna förbi hos fam Sabina på väg hem...

Just nu är hon så himla pigg och "mä" som jag säger...
Roligt att se då hon tittar på en och ser ut att fundera vem fan man är :-)

Nu laddar vi för final på 100 m!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det såg då väldans roligt utigår kväll när de små låg bredvid varandra, Jag skrattade så.

Tack för en trevlig kväll.

Kram Johanna

2009-08-16 @ 21:18:11
Postat av: Anonym

Sååå tråkigt att jag var tvungen att ha träningsläger då ni var så "nära" oss... Men du kan hälsa Tyra att hennes faster har blivit invald i Spårvägens spelarråd :) Kraaam

2009-08-16 @ 21:25:29
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Sofie

HOn är underbar Veronica =) Önskar jag kan träffa henne snart... fan, varför ligger inte Oslo granne med Luleå???

2009-08-16 @ 21:29:58
Postat av: Mormor

Ja,ja jag vet att jag har en stor näsa MEN det gr faktiskt att redigera bilder, (men det har väl inte uppfunnits i Lule, eller?

Kul att haft er hemma, kommer att sakna er ...mest Tyra!!!!!!

Men ni kommer ju hem om en månad igen. Kul, kul!

2009-08-17 @ 16:14:49
Postat av: Frida

Tusen tack för en trevlig eftermiddag i Skatan! Nästa år blir det full fart då alla småttingar också går... He he=)



Kram från oss

2009-08-18 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0