Chock...



Snälla, snälla

Nu är det Melodifestival och då är det skrällar och chockar som gäller!
Här kommer kvällens chockar....

Chock 1: Petra Mede sög
Jag tyckte att Petra Mede var en rolig prick. Men hon är ju sarkastisk genom HELA programmet och kan inte intervjua med en vettig fråga. Det blir som en stor parodi av Melodifestivalen. Allt handlar om henne....

Chock 2: Shirley Clamp åkte ut direkt
Yyyyeeeeaaahhhhhh
Gillar henne inte. Hatar smöriga ballader. Gillar feta chockar.

Chock 3: Caroline af Ugglas var bra
Till och med bäst ikväll. Till och med det enda bra bidraget ikväll!!!
Synd att hon bara gick till andra chansen... vem röstade på Emilia???

Får räcka där. Freddan påminde mig om att jag tydligen satt och sa förra året att det var sista året jag såg Melodifestivalen.... glömde.

Min man har köpt ett Play Station 3.
Jag är förvisad till TV:n i sovrummet om jag inte vill kolla på då han spelar krig.

Vi har varit i Piteå idag. En sväng på stan och sedan besök hos Freddans mormor och morfar.
Jag köpte en klänning, en halvtajt sak. Och insåg då att jag är ju på tjocken!!! Värsta magen putade ut...

Haaaa dä

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med! Visst är hon rolig då o då, diggade nunneklädseln skarpt, men man tycker synd om artisterna när de blir intervjuade. Lite härskarmetoder där... sånt gillar inte dramakusse. Gillade snälla snälla också, funderade på om du skulle gilla den. Kom ihåg att första programmet brukar vara sämst. Ge det en chans till.... Viktiga saker det här!!!

2009-02-07 @ 22:12:09
Postat av: Verran

självklart kommer det få en till chans...

kommer förmodligen få tre delfinaler, en andra chans och en finalchans till :-)



hoppas på bättre nästa vecka i Skellefteå!



puss

2009-02-07 @ 22:30:18
Postat av: Christian

Du är alltså en av de vi kallade idioter i soffan. CaU bra, du måste skoja, kvinnan kan ju inte sjunga. Jaja, alla tycker vi olika. Tur att Alcazar gick till final. Marie hälsar

2009-02-07 @ 22:55:22
Postat av: Verran

men christian... du fattar inte.

ugglas var ju den enda som inte lät SOM ALLA ANDRA....

hälsa tillbax

2009-02-07 @ 23:17:51
Postat av: Anna

Hm, kollade inte ens... Kanske borde ha gjort det så att jag har nåt att komma med inför nästa helg, för då lär vi ju kolla...Vi ses snart! Puss

2009-02-08 @ 12:28:40
Postat av: Verran

du ska nog kunna vara med i matchen även fast du inte såg denna veckan. du vet melodifetivalen är ju fristående avsnitt, man behöver inte ha sett de innan för att hänga med i handlingen.... :-)



längtar tills ni kommer!



puss

2009-02-08 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0