Det var en aktiv liten korv



Såhär tydligt såg inte vi...

Nu har vi varit på ultraljud. Allt såg jättebra ut av det man kan se nu.... pust.
Korven var dock väldigt aktiv, snurrade och viftade hela tiden så det var svårt att mäta vissa vinklar... :-)
Jättekul att se. Sjukt hur bra man kan se vissa saker verkligen...
4 fina bäbisbilder fick vi med hem där den är lite misstänkt lik en alien på en bild....

Precis när läkaren hade lagt på gel och började svepa över sidan av magen för att visa några av mina blodkärl fick jag en sjuk känsla att jag VISSTE att det inte skulle vara nåt alls i magen. Att hon bara skulle säga "nä här finns det ingen bebis..." jag hann riktigt känna hur pinsamt det skulle bli. Blev nästan förvånad när ett huvud dök upp på skärmen....

Freddans mamma jobbar ju på bb/förlossningen på Sunderby Sjukhus så hon fick var med också!
Fick ett jättefint gravidsmycke av henne efter, tack tack!

Nu har jag handlat, städat, bäddat sängar och är redo att åka ut på flygplatsen och hämta tre brudar.
Anna och Skåne landar 22.45 och Mallan vid 00.00. Sedan kommer Yvve i morrn bitti med flyget som landar åtta... Foppa droppar in vid tio och sen är vi fulländade när Elvis kommer på em.
KUL ska det bli.

Nu ska jag byta om och hämta välkomstskyltarna så är jag redo sen!

Byyye

Kommentarer
Postat av: blivande farmor

oförskämt att kalla nåt så vackert för korven !!!!

2009-02-13 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0