Söndagsstök...

Går till jobbet i morrn som ett stort frågetecken... Har inte varit där sen förra måndagen så jag vet inte alls hur min vecka ser ut... Vet inte ens hur morgondagen ser ut??? (Mitt jobb kan se väldigt olika ut vecka till vecka... )

Har STÄDAT idag. Skönt då det är gjort..... Skulle sätta upp de nya gardinerna jag köpte förra helgen. HA HA HA. Såg ut som en bordell här hemma... Har sedan vart och kollat på när Freddan spelat match. De förlorade men Freddan blev matchens lirare, han är så duktig min man :-)

Satt och kollade bilder från Vietnam på datorn förut idag.... VILL TILLBAKA NU!!!!!

   

Ganska trevligt va...?

Byyye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh ser ju helt underbart ut! Ni födde allt ett "sug" efter en resa när Fredde ringde och pratade med mamma om Thailand :) Björns chef har ju ett hus där som han brukar hyra ut, det kanske skulle vara något för de som inte vill "resa runt", tänker bla på min pappa! Ha en bra måndag! Kram

2009-02-09 @ 08:07:52
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Soffan

Ser helt sjukt härligt ut! =) Skulle bara lämna ett avtryck så du vet att jag läser =)

2009-02-10 @ 06:48:58
Postat av: Kattis

hur lång tid tog flygningen till vietnamn?

härligt det ser ut..

2009-02-11 @ 08:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0