Statisk kvinna



Jag blir galen.
Jag är sjukt statisk. Kan inte ta i nåt här hemma och det är såhär VARJE vinter och mest här hemma.
Kranen på diskbänken är värst, det slår gnistor när jag rör den. Jag skojar inte, det gör SVINONT!!!!

Jaha då var man tillbaka och jobbar igen... man får som lite lätt jobbångest då man inte vart där på ett tag.
Men det gick bra. Full rulle hela dagen så jag har inte hunnit känna efter nåt. Skönt att göra nytta igen.

Känns konstigt att inte ha pass varje måndagskväll.
Är ju van att ha två pass på måndagskväll men nu kör jag bara varannan vecka. Måndagen är faktiskt skön att få åka hem efter jobbet....
Försöker att inte ha nåt uppbokat VARJE kväll nu för tiden. Helt enkelt för att jag inte orkar lika mycket. Och det är riktigt skönt att hinna vara hemma nån kväll.
Synd bara att det inte är nåt på TV.

Har inge vettigt att skriva så jag ska sluta med det nu...
Till helgen kommer Umetjejgänget, jag längtar så jag blir galen. Ska bli så kul att bara i lugn och ro umgås alla vi en hel helg!!!!

Bye då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0