Vad är det för en dag....?

Det är Freddans födelsedag hurra, hurra, hurra!



Jag skulle köpa två bakelser för vi ska inte fira Freddan förräns på söndag och han (och jag) måste ju få äta tårta på födelsedagen. På konditorit fanns det inga bakelser så det blev en hel prinsesstårta ändå...till bara oss två!
Jag har tryckt två bitar men 3/4 är kvar så han får väl ta med den på jobbet i morrn!

Vattenpassen klara! Åker i morrn ner på blixtvisit till Ume. Ska på lördag morgon försöka inspirera vatteninstruktörerna på IKSU, känner lite prestationsångest. Åker hem sen på lördagen så det blir en snabb sväng (Helena, tid för lunch?).

Erkänner att jag har sett "Den rätta för Rosing" ikväll.... Pinsamt program!

Trevlig torsdag! Snart helg nu....

Byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0