Det stämmer....



Jo, men det är ju så att jag är på tjocken. De flesta vet det väl vid det här laget...
Jag är i vecka 13 så nu har vi berättat för folk....

Jag mår just nu helvete. Mådde bra fram till vecka 7-8 nåt, då var jag bara trött.
Efter det har jag börjat må illa och idag är INGEN bra dag. Hann knappt hem innanför dörren vid lunchtid innan jag hängde över toaletten. Nu kan jag typ inte röra mig.

Hoppas det vänder snart.... vissa dagar är dock bra, det går upp och ner!
Men annars är det bara bra då jag inte är trött eller mår illa. Vi är glada och spända och så...

Det roliga är att då vi berättar det för folk är det ingen som tror oss, alla tror att vi skämtar.
En del har vi fått övertyga LÄNGE.... he he.

Nej nu ska jag försöka lirka ihop passen jag pysslar med.... går tungt.

Ha det då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis som tusan, hörde det av Sara också, himla kul. Jag tror er :) Simma lugnt, kraaam!

2009-01-08 @ 17:23:05
URL: http://fladderben.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad jobbigt att må illa. Prova ligg i fosterställning på vänster sida ner. Det tycker jag hjälper:) Jag har haft en veckas uppehåll med spya men igår kväll spydde jag för kung och fosterland:)

Kram Johanna

2009-01-08 @ 19:39:01
Postat av: Verran

faktiskt så gör det stor skillnad bara att ligga ned... har legat i soffan...känner mig helt ok... ska sätta mig och göra pass och börjar må skitilla... man har som inte tid att ligga hela tiden :-) ja, ja det går väl över.

kram på dig

2009-01-08 @ 19:58:01
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN är det offentligt så jag kan börja ställa frågor här också, hur det går osv ;) Tusen kramar /Stina

2009-01-09 @ 18:27:30
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Erika

Men GRATTIS!! Va roligt. =) Kram!

2009-01-09 @ 18:54:55
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej Veronica ! Va in och kikade lite i din blogg, och ser att det är läge att gratulera !! GRATTIS !! Illamåendet är inte så kul....men det går över...och då kommer andra krämpor...hi hi hi Sköt om dig och lycka till ! Kram // Hanna

2009-01-10 @ 13:04:14
URL: http://hannamaria.bloggagratis.se
Postat av: Brittan Vattholma

Grattis till ert mirakel :D:D

Hoppas att du mår bättre nu :D



Kramar Hunddagisägaren

2009-01-12 @ 07:25:04
Postat av: jane

Grattis!!!!Illamåendet går över...jag vet...har 4 barn..väntat både twins och båda kön....

2009-01-12 @ 07:29:29
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0