onsdagonsdagonsdagonsdagonsdagonsdagonsdag....



Jag hade som räknat med att det inte direkt skulle kännas av att vara på tjocken!
Men... hade tre massager i förmiddags, under den tredje hade jag så ont i ryggen att jag knappt kunde stå...
Sedan Pilates, ont i ryggen och klumpig i rörelserna. Svag i benen... why but why???
Sedan drömmer jag bara massa mardrömmar på nätterna, har läst att man kan göra det mycket nu...

Sedan simträningen, där får man bara peka med hela armen och det är inget problem :-)

S J U K T sugen på oliver hela tiden. Helst med kärna. Gröna. Mmmmmm....

Nu ska jag somna framför datorn i sängen.

KrKr

Kommentarer
Postat av: Sofia

usch vad jobbigt att det börjar påverka jobbet så mycket också.. hoppas det blir bättre.

2009-01-22 @ 12:27:41
Postat av: Mamma Maggan

Vi kvinnor måste lida, tur att inte män är gravid eller föder barn. Då fanns inte människosläktet, eller hur????????

Ha det bra Puss Mamma

2009-01-22 @ 13:38:37
Postat av: Verran

jag vet... ikväll ska jag tvinga freddan att massera min ländrygg, så det så.



puss

2009-01-22 @ 14:54:51
Postat av: Maria

Åh va roligt! Grattis till graviditeten :-)

Det finns inget bättre än att vara mamma!



/ Maria Isaksson

2009-01-30 @ 23:12:04
URL: http://smultrontroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0