Tuffa beslut

Vi har tittat på en till hyreslägga ikväll. Helt ok... eller inte.
Jag vill bo i VÅRAN lägenhet. Det är mycket pengar. Måste man ta såna här beslut, kan inte nån bara komma och ta dem åt en. Vi ligger fortfarande högst i bud i alla fall.

Här är lite bilder om ni vill se. Sen kommer vi kanske inte att inreda bara IKEA :-)

Här är huset



Uteplats mot gården på baksidan



Entréplan kök

 

Entréplan vardagsrum

   

Övre plan sovrummen (finns även två klädkammare på övre plan)

 

Övre plan badrum

 

Källarplan större rummet

 

Källarplan mindre rummet



Vad sägs?????
Nu är det mästarnas mästare på SVT, det är bra!

Mannen är lite piggare idag i alla fall.

JAG ÄR SJUKT TRÖTT HELA TIDEN OCH LÄNGTAR TILL DET HAR PLOPPAT UT SÅ ATT JAG KANSKE BLIR LITE PIGGARE..... typ.

ha dä

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker tykcer den ser skibra ut. Väldigt fräsch..inte mkt som behöver göras och verkar vara bra planlösning och mkt utrymme. Plus jättebra med uteplats och markplan när ni har barnvagn + att ni har ju letat ett tag nu och det kanske inte dyker upp så mkt bättre. Om det är bra pris och bra område och om ni tycker om den tycker jag ni ska köpa om ni får. Ringer ngn dag. Håller på att stressa ihjäl med flytt och skola och annat nu. PUSS

2009-01-27 @ 20:58:38
Postat av: Sofia

jag tycker tykcer den ser skibra ut. Väldigt fräsch..inte mkt som behöver göras och verkar vara bra planlösning och mkt utrymme. Plus jättebra med uteplats och markplan när ni har barnvagn + att ni har ju letat ett tag nu och det kanske inte dyker upp så mkt bättre. Om det är bra pris och bra område och om ni tycker om den tycker jag ni ska köpa om ni får. Ringer ngn dag. Håller på att stressa ihjäl med flytt och skola och annat nu. PUSS

2009-01-27 @ 20:59:47
Postat av: Sofia igen

oj då.. råkade visst publicera samma kommentar två ggr, men jag sa ju så mkt klokt så det tål väl att läsas fler gånger =)

2009-01-27 @ 21:00:40
Postat av: Mamma Maggan

Jo, det ser ju helt fantastiskt ut. Det är bra att det är lite utrymme eftersom mormor (jag) kommer att tillbringa min tid däe ganska ofta sedan barnet blivit född. Jag kanske kan få ett eget litet rum? Bra ide' va............

Nej ni, ni måste själva stå för det ni bestämmer er för. Kolla vad månadskostnaden blir, så att ni vet att ni klarar den.

Gör vad ni känner för. Puss!

Mor

2009-01-28 @ 09:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0