Nu får jag med berätta....



Väldigt viktig smörsel en dag som denna....

Nu har min lillkusse skrivit om det på sin blogg så då får jag med....
Min älskade kära kusin Lina som är som en syster för mig har fått en liten flicka....

Hon skulle ha i slutet av mars med plockades ut igår natt, liten som bara den, 1200g men välmående.
Jag är glad att den är ute för jag har varit så orolig för Lina. Vill bara åka hem och träffa dem men det går såklart inte, de behöver vara för sig själva...

Jag har MUNSÅR, i hela ansiktet känns det som. Är toktjurig för jag har ont på läpparna, på kinden, i ögat, i öronen.
Nu jobb, sen lunch med Bettan.

Ikväll kolla lägga sen åka till S-holm.
Anledningen till S-holm är ingen särskild. Freddan ska ner på utbildning på lördag och match på söndag. Jag hade inget för mig så jag hängde på. Ska träffa Anna och ev Maria på lördag, vara hos Stina och Björn på lördag kväll och se Freddans match på söndag....

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Fan verran, och jag kommer å Måndag till stockholm verkar det som =) Ville också träffa dig! Får väl ro mig upp til Lule snart =) puss

2009-01-17 @ 05:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0