Vård av sjuk man



Den har ju såklart massa rum men här är tex vardagsrummet....



Jag gillar det stora badrummet...

Läggan vi tittade på var underbar!
Det mindre roliga och ganska chockartade var att typ halva Luleå var där för att titta på den. Fick köa för att komma in... Men vi har lagt en del bud och vi leder just nu, fortsättning följer...

Idag har jag varit hemma och tagit hand om min man.
Han har varit sjuk i flera dagar och skulle vara hemma även idag.
Jag hinner knappt komma till jobbet så ringer han, har ramlat i badrummet och slagait huvudet.
Ser nu ut som han har varit i slagsmål... Jag vågade inte lämna honom med förmodad hjärnskada och feber så jag stannade hemma med honom resten av dagen. Tränar tills bäbben kommer :-)

Nu är jag trött, som vanligt. Får man lägga sig nu?

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, usch vad otäckt det lät med Freddes fall!! Hur är det med honom? Jätte fina bilder på lägenheten, hoppas att ni "får" den :) Kram

2009-01-27 @ 08:35:48
URL: http://staaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0