Bajshinken vill invigas!



Jag gjorde fruktsallad åt mig, Freddan och Jimmy ikväll.... så jäkla gott!
Och den där yoghurten var jättegod!!!



Skötbordet uppe å jag är REDO!

Jag är så avslappnad! Verkligen inte stressad alls.... Och jag är inte ironisk!
Jag är SÅ LESS på att vara ledig. Jag har städat överallt, idag har jag/vi frostat ur frysen. Även handlat och fyllt på med massa nytt... Igår städade vi. Blir nog skafferiet som får sig en omgång i morrn... Blir så rastlös! Så låt mig föda nu så jag får nå att göra.

Men vi umgås med massa folk!
Igår åt vi middag tillsammans alla syskonen i familjen Widman med oss respektive...
Idag har vi vart på stan med Stina å Björn. Nu är Jimmy här. I morrn fika med Jens och Emmy sedan poker med John och Paulina på kvällen!


Vi har köpt en bajsblöjehink.

Idag försökte jag övertala Freddan eller Björn (Freddans systers pojkvän) att nån av dem skulle bajsa i en blöja så jag får testa att slänga den och se om det håller sig luktfritt.... de ville inte det.


FICK ETT MMS FRÅN MINA SVINVÄNNER.
Elvira å Jocke och Anna å Lars råkar vara i Kroatien samtidigt.
Så de sitter där å dricker öl... svin!
AVIS!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Stange

Våran bajshink luktade en härlig blandning av bajs & parfym :)

2009-07-09 @ 22:17:58
Postat av: jag

parfym?

2009-07-09 @ 23:39:42
Postat av: FRida

jag kan bajsa då ja kommer hem

2009-07-10 @ 08:09:38
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: jag

schysst frida!

2009-07-10 @ 08:39:49
Postat av: Frida skatan=)

Nu har vi bokat tre nätter i Piteå, Västrakajen tror jag det hette. Så vill ni kolla om hinken är luktfri så ställer Philip gärna upp... =) Skulle vara super kul att träffa er! Gärna bebisen också, så ploppa ut den lille NU!!!!



Vi hör av oss lite närmare!



Kramar från Nyland

2009-07-10 @ 15:37:41
Postat av: Jag

från vilken dag frida?

ska försöka ploppa ut den NU!!!!



ska bli skitkul att ni kommer!



puss

2009-07-10 @ 15:59:23
Postat av: Frida skata

Hej! vi kommer nu på onsdag och stannar till lördag!

2009-07-10 @ 23:11:36
Postat av: Jag

ok då vet jag! jättebra!

kan höras nå närmare....!

2009-07-11 @ 09:15:45
Postat av: Stange

Våra bajspåsar var parfymerade för att dölja bajslukten.

2009-07-11 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0