No kiddo

Nej Ida, ingen bebis....
Är i Sävast hos Freddans föräldraroch har bara inte känt för att blogga.

Vi ska till barnmorskan i eftermiddag och är allt grönt då så åker vi till stugan i Piteå.
Mådde bra igår, idag är den jäkla huvudvärken tillbaka... bara att ligga och ta det lugnt så mycket som möjligt!

Frida, Tony och Philip kommer ju till Piteå idag under deras norrlandstripp, de stannar sedan tills på lördag.
Kommer förmodligen att behöva åka till Luleå för barnmorska på fredag igen... kan ju då uppdatera om det hänt nå ;-)

FÖRMODLIGEN NOT

   VS   

Vi på middag hos Freddans faster med familj i deras stuga. De andra åt surströmming....
Freddan och jag åt hamburgare. Barnen. Åh det luktar så sjukt äckligt. Daniel försökte med att man kan ju äta mycket av det runt omkring, men gav upp då jag inte är så förtjust i potatis och inte tycker om rödlök.... jag fortsätter med hamburgare.

Hittade massa gamla bilder på datorn, bjuder på en snygg var på de blivande föräldrarna i Egypten för drygt två år sedan... ha ha ha.

 

Bye bye

Kommentarer
Postat av: FRida

keep me posted about the baby-födsel. Vill inte ringa varje dag för då tycker du jag är en stalker:p Blogga när du får värkar så alla vet. PÖSS!!!

2009-07-15 @ 13:53:01
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Idag går mitt datum ut men än har det inte kommit någon bebis..Det trcker på hela tiden så lite mera tryck så kanske den vill komma till slut:) Hoppas det går bra hos Barnmorskan idag.

Kram Johanna

2009-07-17 @ 07:59:54
Postat av: Ida

haha du är för söt.

hörde du på christer i p3 för någon vecka sen? om saker man sagt som blev lite fel. en pappa pustar ut efter en snabb förlossning och säger "ja det där gick ju smärtfritt". han var inte så omtyckt då berättade han.

2009-07-17 @ 11:53:46
URL: http://idasandqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0