BBB



Elvira och jag har just vart på Bistro Bar & Brygga (BBB) och käkat. Nu med dubbel så stor uteservering som på bilden!
(Det lät som en reklamjingel)....
Underbar varm kväll med underbar mat! Kan verkligen rekommendera!!!
Till efterrätt åt vi vitchokladsoppa med jordgubbar... mmmmmm...

Idag har vi vart i Klubbviken och badat och njutit av det fina vädret.
Igår var Elvis och jag till hennes syrra med familj i Antnäs.
4 pojkaroch en bulle i ugnen... full fart kan jag lova!

Det är komiskt roligt hur SVÄLLD jag är. Lägger jag ena foten på den andra i 5 min har jag sedan en stor grop där foten vart... Funderar på om jag måste ringa barnmorskan för det är verkligen mycket mer nu...


Ja, ja. Snart ploppar jag ändå ut ungen!
Nu ska vi umgås. Bilder kommer kanske i morrn!

Byyyye

Kommentarer
Postat av: Ida

Någon bebis än?

2009-07-02 @ 22:13:03
URL: http://idasandqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0