Bil och lägenhet... tjeck, tjeck



Nå sånt här är det vi köpt... eller hur Freddan??

Ta mig fan, internet funkar här ute i skogen idag...
Glömde berätta igår... vi har ju äntligen köpt bil!!!
En Volvo V70 -05 står nu parkerad utanför vår lägenhet!
Och apropå lägenhet... vi flyttar den 1 september! Till den där trean som vi var och kollade på! Så det händer lite....

Middagen igår var hur trevlig som helst! Snacka om att vi lever olika liv.
Särskilt Karin då som far och flänger överallt men har bott i Afrika, Mali de senaste 2,5 åren. Nu blir det Senegal för henne... och jag ska upp till Lule igen ;-)
Vi åt jättegod tapas på Saffran och satt och pratade gamla minnen till mitt i natten, kändes som  att man var 15 igen!

I morrn får jag träffa senaste tillskottet Eivin, ska blir roligt!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0