Boooring. Neggo!



COOP SUGER

Det är inte lätt att inte jobba! Jag vet inte vad jag ska göra med dagarna....

Idag åkte jag och simmade på morgonen för jag skulle på föräldrautbildning kl 12-14. Där lärde jag mig hur jag ska amma mitt barn!
Efter den åkte jag hem och sov två timmar för jag mådde halvkasst!
Sedan handlade jag och lagade mat som jag ÅT.
Sedan har jag vart jäkla trött och legat framför TV:n hela kvällen. Sjukt oinspirerande.

Kan inte bara ungen komma ut så jag får nå att pyssla med!!!
Grattis Agge förresten som visst fått en liten Molly!

På fredag åker jag till Sundsvall, åh fan vad jag längtar.
Tråkigt bara att Freddan inte kommer ned förrän om två veckor!

Sedan mens jag håller på.... JAG HATAR VERKLIGEN COOP.
1. Måste man kolla datummärkning på ALLA varor. Till och med konserver? Ja, tydligen för allt är gammalt!
Det är alltid mögel på vindruvorna!
2. Ibland är ALLT slut.
3. Jag tar papp-påsar för att Freddan försöker få mig mer miljövänlig. Har jag handlat halvmycket tar jag två för att inte fylla dem tokfullt. Men handtagen går ändå sönder!!!!! Detta leder till gravid svettig kvinna som knappt tar sig hem med påsarna!

Anledningen att jag handlar där är att vi bor granne med Coop och ibland tar jag mig inte till Ica.
Men jag älskar ICA!!!!

I morrn jobbar inte Freddan, hoppas att det händer nå roligt! Typ att det kommer ett tivoli till stan....
(Fast då kan jag inte åka karuseller för att jag är höggravid).

Bye

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå Vevve, du är ledig! Läs alla böcker du inte haft tid att läsa under ditt tidigare liv! Och baka sockerkakor att äta på längden.

2009-06-05 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0