Bildomgång nummer 1.... många är det!

OK. Bered er på en sammanfattning av de senaste tre veckorna.....

Nationaldagsfirande på stan med lite släkt, lite kompisar och annat löst folk som tittade förbi bordet vi satt vid...

   


Sen földe Alma och Lina med hem och sov över så jag fick träna lite extra.
Barn på natten är ju så jäkla goa (i alla fall Alma som bara åt och sedan somnade om på axeln då jag skulle rapa henne)....

   



Mys hos mamma och pappa och glass i Skatan en solig men kall dag...
Med brudarna, Frida, Sabina och Soffan och så Philip och Meja!

   



Philip fyllde 1 år och hade fler besökare än jag kommer ha på min 50-årsfest :-)

   



Var ute och käkade en sjukt trevlig middag med Soffan, Maria och Karin. Roligt att träffa Karin som ingen av oss träffat på flera år. Tidigare spenderade vi varenda dag och de flesta helger tillsammans (bassängen).
Sjukt egentligen vad mycket vi gjort tillsammans! "Laget"

Karin hade gått å gift sig!

 



Mitt gudbarn Wilda har blivit storasyster till Maria och Mickes nytilskott Eivin!
Lina och Alma följde för att träffa den sovande och ätande pojken...

   



Mifdsommar! Då kom Freddan ned och upp kom även Hasse och Christina (bekanta till mamma och pappa) från Varberg!

   

    

Nä, nu orkar jag inte mer.....
Ska kolla på Bacherolette, fler bilder kommer sen!

Byyye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0