Det är inte lätt....



Första grillningen på Föreningsgatan!

...att gå hemma på dagarna och göra INGET!
Igår var första dagen som havandeskapspenningslady! Men igår var Freddan ledig och det var fint väder ute.
Vi var och tränade, gick på stan, grillade osv...

Idag har Freddan jobbat och det har inte varit strålande sol.
Jag har sorterat papper, städat ur badrumsskåp och haft lite ångest över att bara vara hemma då andra jobbar!
Jag kommer att bli stressad av att vara hemma. I morrn ska jag STÄDA!

Har iaf haft simskola för mina invandrarkvinnor idag.
Känner mig som en stolt mamma då de äntligem simmar ute på djupa... snyft!
Sen fick jag träna själv också. På ett snällt gravidsätt för er som oroar er. Jag tar hand om min kropp och den mår utmärkt!

Nu är det mindre än 2 månader kvar till 19 juli! Dagen då jag/vi ska föda.
Varken tidigare eller senare.... :-)



Jag satt tydligen som en hösäck så såhär ser jag ut då jag sträcker på mig :-)
Ser ni vad varmt det är???

Nu blir det kaffe å bulla!

Byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0