Färdigpackad!



I morrn bitti flyger jag ned till Malmö för att hälsa på Emma och Freddie!
Ska bli sjukt roligt!
Freddan åkte ned idag, jag kom på lite sent att jag skulle med så det fanns inga biljetter kvar till mig idag!

Har slappat i solen idag.
Stina och Svante kom förbi och överraskade! Stina kom på att hon skulle hem i helgen, kul att hinna träffa henne en snabbis i alla fall!
Sedan har jag käkat lunch på stan med Frida och Viktor.

Har just packat! Jag är verkligen dålig på att packa rimligt mycket. Har lätt med mig kläder för en vecka. Ska stanna fredag till måndag. Ha ha.

Har hyrt film så nu ska jag bänka mig framför tv:n till Bröllopsduellen!



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0