Piteå just nu

Sitter på Nolia i Piteå och kör en liten bloggning....
Är här och håller i en Plattformenutbildning åt SISU. Deltagarna har grupparbete just nu och är utspridda och jobbar.
Har en grymt duktig grupp så det är verkligen hur roligt som helst! De diskuterar tills jag får avbryta för att hinna med allt...

Är ganska krävande att hålla i såna här utbildningar, jag blir faktiskt riktigt trött på kvällarna. Kommer förmodligen däcka hemma ikväll! Middag ute ikväll med både Nautilus/simhallarna på ett håll och Korpeninstruktörerna på ett håll... Men jag tvivlar på att jag tar mig iväg...

Nu ska jag jobba vidare!

byyyyye

Kommentarer
Postat av: Kusselini

Diggar din nya bakgrund!!! Thelma funderade jag o Martin på då vi låg o väntade på att Alma skulle titta ut. Arve är också ett nytt namn jag gillar. Läntar efter att få se Almas tremänning nu!!!!!!!!!!!!

2009-05-09 @ 23:24:31
URL: http://liinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0