Malmö del 1

Jag blir totalt galen! Har hållt på med det här blogginlägget säkert två timmar!
Datorn bara hänger sig då jag ska lägga ut fler bilder! Så här får ni en del av Malmö, resten kommer en annan gång!
Om nån ens är intresserad av mina telefonkamerabilder... (aningen irriterad nu)!

Vi har i alla fall haft en förbannat trevlig helg i Malmö och lite i Köpenhamn. Tack så jättemycket Emma och Freddie för att vi fick plats alla....!

Skåne utanför Freddies träningscenter som han driver med två andra, "Complete Perfomance".
Jäkla fint ställe han skrapat ihop! Alldeles vid vattnet låg det å!



Vi hade inte världens bästa väder, men när solen kom fram och blommorna blommade så var jag snabbt framme med kameran! Skåne och Mallan Brallan!




På stan! Tjockis och Mallan!



Tre fina glada pojkar.... Freddie, Mattias och Freddan.




Fin bild på blivande pappa.... :-)




Grillning utanför Emma och Freddies lägenhet som de under helgen flyttade från....



I Freddies och Emmas kök i den nya läggan!
Efter flyttning får man spela beach! Och då äntligen behagade solen titta fram...



....men de bilderna strejkar så de kommer kanske i morrn! Nu ska jag kolla på Desperate som visst både har hunnit ikapp och förbi på TV:n. Har ju till och med missat ett avsnitt insåg jag!
Till det blir det fruktsallad!

Byyye


Kommentarer
Postat av: FRida

Vad tycker du om den första då? För kort? snyggt med massa färger. Måste inte sätta in massa hår för Nr 2 heller..

2009-05-27 @ 08:20:33
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0