Varmt!



Jag höll på Anna!

Nästan elva på kvällen och det är 17 grader ute och 28 inne!!!!!! Jag svettas ihjäl....
Det sprack upp på eftermiddagen och har verkligen vart sjukt varmt. Tror det är fint väder i hela Sverige!

Har haft avslutning för simgruppen på Nordpoolen (bad) i Boden. Roligt! Åka lite ruschkana å så...
Tråkigt att Cecilia som jag är tränare tillsammans med ska flytta till Helsingborg! Vi har verkligen funkat sjukt bra ihop.
Roligt att typ alla simmare fortsätter i alla fall!

Det är cruising i stan. Brukar bli mycket bråk och så. Tur att jag är hemma och svettas istället.
Nu lät jag verkligen som en kärring!!!!!!
Kan ju forstätta som en kärring och säga att det var trist att Ellenor vann Robinson! Not värd det!
Jag höll på Anna!

Nu ska jag kolla film i sängen, Freddan har party med jobbet!

Bye då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0