Huvudväääärk!

Nu är jag här... med nöd och näppe...
Har en huvudvärk som tar knäcken på mig! Väntar på kallelse till sjukhuset pga mitt blodtryck.
Ska ha nån apparat på mig ett dygn som mäter mitt blodtryck.
Men låt det hända, jag knaprar just nu värktabletter varje dag!


Var på simtävling med mina småsimmare i Öjebyn igår! Gick hur bra som helst.

Det trista var att tävlingsledaren var overkligt petig på diskningar. Man måste ju stå helt still i startögonblicket på pallen. Och är det lite äldre simmare så kan man ju vara petig. Men mina simmare är 8-10 år och många gör sin första tävling. JAG såg varken på mina simmare eller på simmare från andra föreningar att de rörde sig i starten, men tävlingsledaren såg det tydligen... han diskade... och diskade.... och diskade.... ibland hela heat.

Så trist! Simmarna blir ju rädd för att tävla och simningen tappar ungdomar!

Lite bilder från Sundsvall...


   

   



Nu ska jag däcka medans Tyra sover!

Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

På sista bilden när Tyra ligger på mage så tycker jag att hon är jätte lik Freddan när han var liten :)

2009-11-29 @ 18:32:20
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej Vännen! Vilka fina bilder! så kul att se. Här ligger jag i min nya lägenhet och tycker att Tyra växer så fruktansvärt fort! Vill se er snart igen!



Puss på er

2009-11-29 @ 20:04:40
Postat av: Jag

Stina: det kan du ha rätt i. har inte sett så jättemycket bilder på freddan då han var liten...



Sofie: så du har flyttat in i nya läggan!! trivs du?? ja, nog växer hon! vi är ju ner till s-holm lite då och då så nu kan vi ju ses lite oftare!



puss puss

2009-11-29 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0