Kommenatera mera...svin

...tänkte jag skriva, och gjorde det. Och det får stå.

Jag har vart till läkaren idag.
Har ju haft lite svajigt blodtryck sen havandeskapsförgiftningen och även sen Tyra föddes. Jag ska få nån liten maskin kopplad till mig ett dygn för att se hur trycket är under flera tillfällen.
Bra det.

Förmodligen kommer jag måsta börja äta blodtrycksmedicin.
Känns ju trist då jag ändå tycker att jag "sköter om min kropp". Havandeskapsförgiftningen utlöste något som förmodligen ändå skulle komma senare...





Annars har dagen varit lugn.
Ingrid var här med Tyra en stund då jag var hos läkaren.
Var ut och gick efter maten. Lagom till att jag kom hem började jag må så j*la illa.
Däckade på soffan ett tag och mådde piss, sov en stund och sen gick det över. Konstigt!

Tyra har börjat med nåt bra.
Igår sov hon till 06.20 utan att äta under natten.
Idag sov hon till 08.00 utan att äta, helt underbart! En tredje natt nu så får vi börja kalla det en vana ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

okej då, kommenterar väl då.. om jag nu måste :) Jobbigt med blodtrycket, hoppas verkligen du får ordning på det. Jobbigt med må illa. Bra att Tyra sov så länge... hoppas det håller i sig nu då. Puss

2009-11-10 @ 23:49:42
Postat av: Ida

Men.. Blodtrycksmedicin på dig? Låter jättekonstigt. Kan det gå över efter ett tag typ när kroppen "vant sig" med.. ... "att vara mamma"? ... roliga formuleringar där.

2009-11-11 @ 11:20:43
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Verran

jag har det genetiskt då både mamma, pappa och bror har högt blodtryck. nu blev det lite tidigare pga att havandeskapsförgiftningen utlöste det...



det skulle kunnat "gå över" då graviditetshormonerna gick ur kroppen, men tyvärr blev det inte riktigt så...



är du med ida?

2009-11-11 @ 16:15:50
Postat av: FRida

aj lav jo bäjb!

2009-11-11 @ 21:19:15
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: madrassen

Blogga på! Tyra blir bara sötare och sötare! puss

2009-11-12 @ 11:06:10
Postat av: Lina

Haha! Klockrent soffhäng! Skönt att få sova hela nätterna. Alma sov till 9.20 för någon dag sedan!!!! Då blir man ju lite orolig. Kanske brås hon på morgontrötta modern.



PUSS

2009-11-12 @ 11:48:03
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

aaaa jag är med.

vet du vad? jag ska supa på lördag! =D

2009-11-12 @ 21:43:15
URL: http://idasandqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0