Mannen virkar



Tyra i mössa som Freddan håller på och virkar till henne.
Det ska även stå "Tyra" på den... han är händig min man.

Fest på Nautilus igår. Trevligt med ganska avslaget... Folk verkade ganska trötta, eller så var det mina lekar som tröttade ut dem =)
Bilder kommer...

Vi sov i Sävast inatt och nu är även Daniel och Marita här och Tyra har fått kolla på kort på sin blivande kusin =)


Sen ska vi hem å städa... trist men nödvändigt!

GRATTIS MAMMA SOM FYLLER 43 ÅR IDAG!!!!


Byyye


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag känner mig som 43 i alla fall. OM jag inte tittar mig i spegeln så är jag det.

Tack för mini dammsugaren. Eftersom jag är LITE pedantisk var det en kanonpresent.

Jag tycker Tyra ser lite lidande ut i mössan. Har hon fått se sig i spegeln!!!!!!

Härligt att ni snart kommer hem......längtar!

Många pussar

2009-11-15 @ 13:22:08
URL: http://veronicabergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var då inte lekarna som tröttade ut folk det var all cola som alla envisades dricka istället för alkohol!

2009-11-15 @ 15:03:26
Postat av: Ida

nej det var lekarna som muntrade upp kvällen!!!!!

2009-11-15 @ 20:14:45
URL: http://idasandqvist.blogspot.com
Postat av: sofia

men duktig man! Freddan: jag är imponerad!

2009-11-15 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0