"Stör mig inte jag tänker...."

Har inte knäppt några nya bilder så jag bjuder på en bild från förra helgen...
Lite rolig....




Igår sov vi i Sävast.
Freddan och jag lagade middag till hans föräldrar å så kollade vi på Idol.
Jag tycker Tove är sjuuukt bra... och så Calle då!
Tyra sov med farmor och farfar hela natten och Freddan och jag fick sova ut, så skönt!


Ikväll har brudarna vart här och vi har lagat middag tillsammans.
Milla åkte hem ganska tidigt för Tuva-Li skulle sova och Frida blev plötsligt väldigt trött och åkte hem. Så jag och Jessica kollade film.
I februari blir det MYCKET hänga jag och Jekka för då är det vinter OS och även hon är då mammaledig.... =)
Trevligt värre!

Darlingen sover lite oroligt. Vaknar mycket då hon somnat.
Är ofta lite täppt på natten, är väl lite småförkyld.


Nu ska jag gå å bajsa!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0