Kallt i Luleå idag!




Tillbaka i Luleå igen!
Vi kom iväg lite senare än vad det var tänkt till Sundsvall för Freddan var så risig länge att han till slut åkte och testade sig för svinis. Vilket det inte var! Det var lättare lunginflammation så han fick penicillin som gjorde att det släppte.

Vi har haft det jättetrevligt i Sundsvall! Träffat kompisar och släkt. Åker hem igen om ca 2,5 vecka så då hinner jag träffa dem jag inte hann med nu. Orkar inte stressa runt....


Gammelmormor och Tyra




Laddade för match. Tyvärr blev det ju ingen vinst...




Svamp plockades det!




Hittade riktigt mycket...




Tyra tyckte det var halvtrist....




Smårund :-)




Bowling hanns med att spela. Hård fajt mellan Freddan och mamma och pappa som Freddan till slut vann...
Jag erkänner.... jag förlorade bottenstriden mot brorsan!




Många av mina kompisar är ju föräldralediga.
Vi hängde på när det var utflykt till Norra Berget!

Philip!




Johanna och Soffan!



Lina, Martin, Alma och Kicki kom på besök....





Fika hemma hos Sabina. Tyra och Simon som det skiljer en dag mellan!




Söta Nellie!




Hon brås väl på sin mamma....




Syskonkärlek. Nellie och Meja.




Höst i Skatan




Mycket kortspel som vanligt... Rummy!




Tyra i retrooverall och pälsmössa som vi lånat av farmor Ingrid! Det är kallt ute nu...




Förresten! Freddan och jag 6 år idag!
Han jobbar :-(

Nu är darlingen kinkig!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

GRATTIS!!!!!!

Hur bara orkar han, Freddan alltså. Men än större fråga är? Hur orkar din pappa tror det är 38 år vi varit tillsammans, oj oj.

Puss mamma

2009-10-01 @ 18:28:22
Postat av: Lina

JÄDRANS vad lik hon är dig på sista bilden... dvs snygg, Tyra är dock lite snyggare.

2009-10-01 @ 19:16:57
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: kristoffersson

kul att se massa fina bilder! Längtar tills jag får se irl! Sååå kul att ni är hemma när jag kommer =)

Kram kram

2009-10-03 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0