2 månader!

Tänk att för två månader sedan var jag SÅHÄR tjock.
Klockan är snart åtta på kvällen den 20 juli och jag har blivit inlagd för havandeskapsförgiftning.
Testar nattsärken....





Dagen efter får jag uppleva RIKTIG JÄVLA SMÄRTA, vilket leder till att Tyra tittar ut...
:-)





Och hon var SÅHÄR liten! Tänk att då bara sov hon mest hela dagarna...




Snacka om att våra liv förändrades...




Nu är hon riktigt stor. Hon fäster blicken, hon ler (utan att ha ont i magen) och hon kan bitvis hålla upp sitt eget huvud. Hon är alldeles alldeles UNDERBAR! Och firar 2-månadersdagen med att ha huvudet inkletat i skorvsalva...






Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk vad tiden gått fort och att livet har förändrats. Det känns som om Tyra och simon verkligen tittade ut samtididgt:)

Kram Johanna

2009-09-21 @ 20:40:30
Postat av: Kusselini

Åååååååååååå!!!!!!!!!! Man blir ju sugen på en till. Fina ni va i tidningen. Knep ni sista platsen från oss måntro.Synd att vi inte hamnade i samma. Vi dyker nog upp denna helg. PUSS

2009-09-21 @ 20:51:21
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Skåne

Wihiiiii snart kör hon moppe o dricker öl :) jättefina bilder på henne, bra med fin kamera!



kram från oss

2009-09-22 @ 15:08:10
Postat av: kattis

så söt hon är lilla Tyra, å jag har inte sett henne live heller..

ha en bra dag.

2009-09-23 @ 13:44:00
Postat av: Kattis

Tjockis,,,sjukt att du kan bli så stor.som aldrig annars har någon mage..nu är den nog borta skulle jag tro..ha de, kram kram

2009-09-23 @ 21:17:16
Postat av: Verran

tyvärr är den INTE borta än... men jag jobbar på det :-) sitter lite hårdare än jag trodde bara.

kram

2009-09-23 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0