SÅ TREVLIGT!

Lina, Martin och Alma har varit här i helgen!
Vi har haft det jävla trevligt! Vi har gått på stan, spelat poker, varit till Storforsen och så låtit våra barn bekanta sig med varann!


Freddan och jag köpte en ny kamera för några dagar sedan. System digitalkamera som dessutom har en bra videokamera. Bjuder på några bilder!


Fina Alma




Almas fina mamma Lina...




Tremänningarna på mig!




Far och dotter tidig morgon...




Storforsen! Det var en STOR FORS!




Martin å Alma




Alma gungar!




Jag vann! Bägge kvällarna.... :-)




Tyra 7 veckor och Alma 8 månader, nästan lika stora...
Alma är ju dock för tidigt född och Tyra är en stadig bit ;-)




Glad....




Överlycklig!!!




Idag har vi städat ur den gamla lägenheten. Så trist.
Men i morrn lämnar vi bort nyckeln så slipper vi tänka på den....

Freddan är en sväng hos John och jag ska se om det är nå på TV!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder du lagt upp :) Tyra har blivit så stor, helt ofattbart. Men nu är det inte allt för länge tills vi ses! Kram

2009-09-13 @ 15:27:59
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Verran

vi pratade om det idag. tänk att hon var 2-3 dagar då ni senast såg henne.... hon är liiite större nu :-)

ska bli jätteroligt att ses!

kram kram

2009-09-13 @ 17:32:20
URL: http://veronicabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0