Update

Det knäpps inte lika mycket bilder nu när jag jobbar, men en bild kan vi väl bjuda på...



Jag har fått jäkla ont i örat igen så i torsdags var jag till läkaren.
Inflammation i hörselgången OCH öroninflammation.
Åkte hem och sov den dagen...
Somnade runt 12.00... sov till 20.30... åt lite mat och sov sedan mellan ca 21.30 till 08.30...

Hängig igår med men idag mår jag bättre. Har fortfarande ont i örat men är piggare i kroppen.


Ikväll ska vi ut och äta med jobbet, fira av gamla chefen och in med den nya ;)
Blir ganska lugnt för mig då jag dels har vart sjuk, dels har Tyra i morrn bitti för Freddan jobbar och så är det en liten simtävling i morrn!


Med Tyra är det bara bra! Snart 9 månader...sjukt!
De två tänderna uppe har tittat ut men hon sover ändå inte lika bra på nätterna som hon gjort tidigare.
Vaknar mitt i natten och ofta kan de ta 1-2 timmar innan hon sover igen. Och ändå är hon sen vanligast uppe innan 06.00 =(

Nu ska jag klä på mig för en lugn prommis i solen innan den försvinner!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken FIN och stor tjej!!! Alldeles för länge sedan vi sågs nu.. När beräknas nästa hemkomst? Kram

2010-04-17 @ 23:50:16
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

jag vet inte riktigt lina om ev tyra och jag kommer hem nåt i maj. i vilket fall så kommer vi veckan efter midsommar. men jag återkommer...

2010-04-18 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0