Då var sommaren slut för den här gången...

Nu är det officiellt KALLT ute. Jacka på och Tyras åkpåse är i vagnen igen.
I morgon slutar sommarschemat för att lämna plats åt höstens schema på jobbet.
Jag gillar ju iofs rutiner så på ett sätt är det skönt.

Nu ska det ätas bättre och tränas mer. Kamma garnet helt enkelt.
Kanske till och med blogga mer.... =)


Min mamma, pappa och brorsa var upp förra helgen.
Vi hann med Nolia-mässan innan jag däckade i magsjuka. Samtliga inblandade fick den sen inom loppet av tre dar, men som vanligt var det jag och pappa som däckade hårdast.
Alltid då det handlar om magåkommor (som annars mest brukar dyka upp i Asien...).


Tyra är ÖVERALLT.
Hon går inte än även fast hon kan. Istället skjuter hon en liten stol framför sig hemma hela tiden, stannar ibland och lastar nåt i den eller bara klättrar upp och sätter sig =)




Hennes andra "grej" är skor.
Ut i hallen och sätt ett par skor på händerna som hon sedan kryper runt med.
Allt från hennes egna små skor till pappas flip flop eller farfars foppatofflor...




Nu blir det frulle och göra spinningpass då damen sover fm!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0