Ett inlägg som inte alls handlar om Tyra!

Frida brukar gnälla på mig för att jag bara bloggar om Tyra.
Men det är ju lite så att mitt liv kretsar kring Tyra (och Freddan då) och mitt jobb!
Självklart lite vänner och familj men det hinns ju inte med så mycket då veckorna flyger förbi!




Jag började teama in mig på mitt nya jobb som plateschef på Actic Luleå i mars... det har snart gått ett helt år vilket är helt sjukt!
Jag stortrivs!! Jag älskar mina totalt varierande arbetsuppgifter.
Ena stunden sitter jag och planerar vårens aktiviteter, kontaktar företag med offerter och har personalmöten.
Nästa stund kör jag ett fullt seniorpass eller hjälper en kille på 15 år på hans första träning i gymmet.
Kan det bli bättre och mer varierande? Vi har dessutom ökat massor i medlemsantal vilket är skitkul!!


Jag är ofta stressad, men för det mesta på ett bra sätt! Ett sätt som triggar igång mig!
Jag har även skitbra personal och instruktörer att jobba med, det är roligt att ta en kaffe tillsammans!
Och på lördag ska vi ta en eller fem öl tillsammans allihopa =)


Låter fjantigt positivt (hatar överpositiva människor), men just nu känns det bra! Får njuta av det så länge för det kommer ju alltid en "downperiod"!




Nog om jobb... jag funderar på att simma masters SM.
De pratar om lagkapp, får se om det blir. Kanske en individuell sträcka med?
Synd bara att det är i mars och jag just hoppat ner i bassängen för första gången på läääänge...

Mål med träningen just nu:
1. Utöka 2 gympass till 3 i veckan.
2. Minst 2 simpass/vecka.
3. Minst ett intervallpass på löpbandet (ska springa liiite snabbare än jag gjort hittills).

Å så klart fortsätta med spinning och personalträning!

Målet är 5-6 träningsdagar/vecka, planerar jag bra så går det utan problem!
Ser fram emot en liten toppning i mars om det blir masters sm =)

Byyye

Kommentarer
Postat av: mormor

Frida, vad är det för kuf?......

Tyra är allt vi vill höra om. Framför allt som vi är mormor och morfar och väldigt sällan får träffa henne. MER TYRA!!!!!!!!!

Puss

2010-12-16 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0