God Jul!



Stina gör nubbesallad, Svante öppnar julkort, Ingrid grejar med skinka och har allmän koll, Erik, Björn och Freddan spelar Fifa. Daniel, Marita och Hilmer är på väg hit.
Tyra tycker om att stå i centrum och spexar gärnet.

Full rulle. Men jag undrar, vad gör min familj? Jag har i alla fall köpt bingolotter för att hålla i min familjs traditioner.

Det är första julen utan min familj. 30 år och har alltid firat med dem, men inte i år.
Och älskade Lina, vem ska jag nu sitta bredvid och öppna paket???? Va???
När man har barn ska man tydligen kompromissa...

Nej, men seriöst så kommer det nog att gå ganska bra...
En ny tradition har vi infört för i morrn, bad. Alltså bassängbad på Nordpoolen!
Sen gillar jag ju den här fam Vidman/Widman så det ska nog funka!


Försökte hitta en bild på Ingrids dator på Tyra från förra julen, tror det här är det närmsta jul jag hittade....




Nej, men god jul då allihopa!!! Särskilt mycket MIN familj!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Trodde inte att jag skulle va bölig o vemodig över att fira jul borta. Men när jag åkte från huset hemma så kom det över mig...



Ingen släkt som väntar, frågar om det är ok att de drar igen dörren under Kalle, Veronica som smiter från samma program o inget julklappshav. I ÅR! Men nästa kanske!!!!!



God jul systra kommer tänka på dig imorn!

Vi kan ju ringas!!!



KRAM

2010-12-23 @ 17:52:16
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Jag

Konstigt va!! Nästa år KÖR vi igen!!!

Här har de inte ens klapparna under granen och de verkar inte vara intresserad av att klämma???

Pussa go almisen från mig!!



Puss

2010-12-23 @ 21:26:32
Postat av: Angelica

God Jul Verran!! Kraam

2010-12-24 @ 09:18:47
Postat av: mormor

Det blir konstigt utan dottern också. Men även Tyra och Freddan saknar vi. Vi tröstar oss med att ni kommer hem snart. Visst ska väl Tyra ha tomte här hemma också?

God jul ALLA!!!!!! puss

2010-12-24 @ 11:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0