All alone

Sitter på Arlanda.
Trodde jag skulle lunchdejta Norman men hon var tvungen att jobba så nu sitter mitt sista hopp till Stina för fröken kusin som också råkar vara nere i Stockholm hade då verkligen helgen fullbokad!

Så jag surfar lös lite en stund här innan jag rör mig in mot stan!


Har ju inte berättat. Min kompis Jessica här uppe i Luleå har fått en liten Signe för snart en vacka sedan.
De får komma hem från BB i morrn så jag har inte träffat dem än! Nästan exakt lika lång och tung som Tyra.
Ska bli underbart att lukta lite på henne =)


Jag tyckte det var lite jobbigt att pussa Tyra hej då klockan 06.15 i morse.
Ses på söndag runt tre... det känns lite jobbigt. Men nu ska jag bara tänka på att ha roligt i helgen!

Nu ska jag surfa runt och leta ett fiiint boende på Koh Lanta =)



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vad har du gjort här??? Jag hade velat träffa dig, och har all tid i världen! Du hade dock varit mer intressant om Tyra varit med, men en kort stund hade jag nog kunnat stå ut med dig också ;)



Puss puss

2010-02-07 @ 00:36:14
Postat av: Jag

men fan sofie, jag glömde ju att du bor här nu!!!!

fan vad dum jag är, är ju inte van att du bor i storstan nu!!! sorry!

säg inte att du dessutom hade massa tid till över i fredags....

åååååhhhhhhh. vad arg jag blir på mig själv!!!!

2010-02-07 @ 00:58:21
Postat av: Sofie

Jag vet, du är så jävla dum! Klart jag hade! haha! Men du kommer väl ner fler gånger hoppas jag!!! Hoppas du haft det bra i stan iaf. Och ring mig nästa gång love!

puss

2010-02-07 @ 15:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0