Bokad och betalt!

17 mars-2 april.
Under de två underbara veckorna är vi i Thailand.
Jag, Freddan, Tyra, mamma, pappa och Erik!

Långa sköna stränder, god mat, billig öl, marknader, kortspel på ballen, dykning, frukt på stranden.... ska jag fortsätta? Det ska bli underbart!

Vi flyger till Krabi och sedan har vi inte riktigt bestämt allt.
Det kommer i alla fall bli en del tid på Ko Lanta men det kan även bli nån annan ö eller nån strand i Krabi...





Tyra sitter kortare stunder själv nu.
Och idag gjorde hon tappra försök att krypa... det blev något slags ålande men hon drog upp knäna under magen och tog sig faktiskt framåt (om hon hade tv-dosan framför som lockbete)...


Byye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad härligt! Hoppas ni får det u-bart.

Kommer ni på vårat dop? Kram

2010-02-03 @ 20:32:14
Postat av: Jag

visst ja, skulle svara på det johanna...

vi hade redan bokat flygbiljetter hem helgen efter, är hemma 26 feb-5 mars. visst var dopet typ 20:e?



i alla fall så blir det så dyrt att åka hem även den helgen så tyvärr så kommer vi inte. men tack så jättemycket för inbjudan =)



massa kramar!

2010-02-03 @ 21:02:23
Postat av: Johanna

Hej

Nej det förstår jag, kul att ni kommer hem iaf! Så vi kanske få se TYRas nya konster:)

Kram

2010-02-04 @ 08:31:05
Postat av: Jag

absolut.

ska bli roligt att träffa er igen (och se simons konster).

han sov ju mest på nyår (till skillnad från tyra) så jag hann ju knappt träffa honom... =(



lycka till på dopet i alla fall!



kram

2010-02-04 @ 09:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0