Småsimmare....=)

Jag har nog aldrig tränat "småsimmare" tidigare...
Jag har mest haft stora simmare som sköter sig själva och har koll på vart de ska vara när... det är ju HUR LÄTT SOM HELST.
Den riktiga utmaningen är att ha ett stort gäng simmare mellan 7-10 år på tävling där de flesta tävlar för första gången...


"Vilken bana har jag"?
"När ska jag simma"?
"Kan jag äta bananen nu"?
"FÅR jag bada i lilla bassängen innan mitt lopp"?


Du har bana två (som jag sagt 43 gånger redan).
Du ska simma i gren 14 och NEJ jag kan inte säga en exakt tid...
Ät bananen när du är hungrig.
Och du får absolut inte bada INNAN ditt lopp!!!!!!!!!!!!



Har haft skitkul hela helgen och simmarna har vart intensiva och grymma!
Det känns bara som att jag har blivit körd i en torktumlare.


Melodifestivalen kan lägga ner. Och det är så underbart att det är OS =)
I morrn bitti får Tyra vakna 06.00 om hon vill....

Baja bajs


Kommentarer
Postat av: Karin

Vet inte varfor jag pa nat satt kanner igen mig i manga av de dar fragorna...hmm! Maste vara kul att vara tranare dock, som att uppleva allt igen fast lite mindre angest och stress och lite mindre slutkord kropp efter helgen...eller?

2010-02-22 @ 15:14:35
Postat av: Jag

det är jättekul att vara tränare och framför allt för de här småttingarna, passar mitt liv jättebra just nu.

alltid roligt att träna äldre simmare som satsar också men det tar ju så himla mycket tid...



fast om jag är mindre slutkörd efter helgen vet jag inte... =)



kram

2010-02-22 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0