GymTyra

Det är ju så jäkla kallt ute att man inte vill gå ut...
Har dessutom känt mig lite hängig idag, men kände ändå för att låta kroppen jobba lite.
Därför tog Tyra och jag och gymmade lite hemma...


"Det var ju skitkul det här med att gymma mamma"!!!





"Jag ooooorkar inte mer"!!!





Farmor kom förbi med presenter för att hon vart i Stockholm.
Bra smak har hon också (kanske faster har vart med och valt...vem vet)?

Snygg jacka att ha med om det blir blåsigt i Thailandoooo...
Fick även en t-shirt med texten "Tycker du jag är tuff, då skulle du se min farfar" =)




Nu är det helg, jag har simtävling med mina simmare lördag em och hela söndag!
Blir skitroligt!


Bye


Kommentarer
Postat av: Anna

Så mycket söta bilder på Tyra! När är det ni drar till Thailand?

Vi hörs! Kram

2010-02-20 @ 10:21:00
Postat av: Jag

vi åker den 17 mars =)

2010-02-20 @ 12:55:07
Postat av: Erik

Farbror var med som smakråd! :) kommer till Boden ikväll! :)

2010-02-22 @ 13:59:40
Postat av: Jag

jaså det var du som var smakråd =)

bra val!

jag tror planen är att vi kommer ut till sävast på onsdag så då ses vi om ni är hemma!

kram

2010-02-22 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0