Åh jag är så kissnödig...

...men det blir mycket skönare att kissa sen om man håller sig ett tag först!

Är hon inte vacker....?



Nu ska man ju sammanfatta 2009.
Jag blev jävla tjock (å uppvätskad).
Jag födde Tyra.
Nu har vi Tyra.

Det är de jag kommer ihåg på rak arm...


Inga nyårslöften (jobbar inte så) men 2010 ska jag:

1. Träna mer varierat. Minst ett spinning, ett springpass, ett simpass och två gympass/vecka.
2. Avgifta mig från sockret jag blivit beroende av under jul... (men jag ska inte bli manisk, kommer äta godis).
3. Börja läsa böcker igen. Varför slutade jag?
4. Kolla liiiite mer på såpor... jag kan ha missat nån bra... Förslag?



Kan berätta att Tyra hållt oss vaken på nätterna de senaste veckorna... somnar, vaknar, somnar, vaknar och har vart allmänt missnöjd!
Men så en dag kände vi tanden!
Den syns inte än men den känns och nu sover lilla damen hela nätterna igen =)
Inatt mellan 21.00-07.30 trots att vi flyttade henne från Sävast hem till oss.
Skönt att få sova igen! Å inge mat på natten behöver hon nu heller, trevlisch!

Vinterstudion nu!

Byyye

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, väldigt vacker.. hon brås väl på sin gudmor skulle jag tro.. hehe. Du, en serie som är svinsvinbra är "the wire", men inte säker på att du kommer att gilla den. Annars har jag hört att "Mad men" ska vara jättebra också.. har inte sett så mkt men funderar på att ta mig an den. Sen om du går på mtv.com (och om du måste välja mellan amerikanska och svenska, tar du amerkianska) kan du kolla på "16 and pregnant"... Puss!

2010-01-03 @ 17:02:07
Postat av: Johanna

Ja serier kan jag inte hjälpa dig med, har aldrig varit något serie freak. Vad skönt att det är över för denna period med Tyra. De är så roliga de som liven som håller oss vaken om nätterna. Jag önskar simon kunde sluta äta på nätterna också.

Kram

2010-01-03 @ 18:16:23
Postat av: Jag

ja soffan, det måste vara dig hon brås på...

kanske ska ta å kolla in "the wire" då!



hoppas det är över för den här gången johanna, men de senaste nätterna har i alla fall gått bra...

simon slutar säkert äta på natten nu snart då du byter ut mot riktig mat! de brukar ju stå sig längre då...

2010-01-03 @ 19:46:08
Postat av: Lina

Jättefin!!! Näst finast ;) Väntar på badbilder. Puss

2010-01-03 @ 21:39:57
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Eller kanske börja kolla "Entourage" från början.. finns ju flera säsonger.. har hört att folk tycker den är bra.

Om du vill se ngn kmoediserie.. kan du kolla på "The cougar" (finns på den tv-dome) med Courtney Cox.. du som gammalt Vänner-fan kanske gillar. Har du sett "How I met your mother"? Också massa säsonger.. sit-com som Vänner typ, men roligare humor tycker jag.

Gud, vad jag gjorde detta till mitt mission.. hehe..såg förresten att den där serien med massa gamla idrottsstjärnor börjar den 12:e (tror jag det var) på SVT. DET lär du ju se! :)

2010-01-03 @ 22:23:26
Postat av: Sofia igen.. (!)

Den heter inte "The Cougar", utan "Cougar town"

2010-01-03 @ 22:24:54
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

visst blir det skönare om man håller sig!? :D

2010-01-03 @ 22:25:02
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: - Entrevista.

Söt hon är :)

Mysig blogg du har



-

Sugen på en intervju? Läs mer i min blogg om du är intresserad.

2010-01-03 @ 22:40:10
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Karin

Vevve, har inte du varit sockerberoende sen typ...alltid?!? kanner ingen annan som ater smagodis till frukost och kan dela en sockerkaka till middag!

2010-01-04 @ 20:05:08
Postat av: Jag

men karin, förstår inte vad du pratar om... ;)

2010-01-04 @ 23:25:37
Postat av: camilla

var för blir man så kiss nödig av vatten+

kaffe hela tiden

man får gå på toaletten

jätte mycket får jag göra



hela tiden



vad ska jag göra åt detta



vet du det?



2011-05-26 @ 15:46:26
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0