Bad å handboll

Då har helgen sprungit förbi!
I lördags hade jag pass på morgonen och sedan åkte vi till Sävast.
Där har vi ätit gott och bara haft det skönt hela helgen.

Jag var på söndag morgon upp och ammade Tyra vid sjutiden, sedan sov jag till 10.45!!!
Helt sjukt! Men även skönt!

Vi var på söndagen iväg och badade med Freddans mamma och pappa och med Daniel och Marita och sedan var vi å kollade handboll.
Det märks att hon börjar bli van att bada, hon blir på jättebra humör på en gång hon kommer i vattnet!

Tyra på handbollsmatch.
Hon har fått så mycket beröm för sina snygga Pumaskor som hon fått av Anna å Lars!




Tyra äter en burk barnmat om dagen och har dessutom testat farmors hemmagjorda barnmat.
Mango på burk uppskattade hon andra gången hon testade det, första gången var det lite surt!

Nån som har nån bra haklapp att rekommendera?
Tyra får massa mat längst upp på bodyn, mellan hakorna och haklappen typ...

Ett nytt ljud har hon kommit på. Ett slags pruttljud med munnen som hon idag gör HELA tiden.
He he.

Bye

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stora damen har hon ju blivit..snyggo!

Det finns sådana haklappar som man drar över huvudet som typ en "fuskpolo" som är helt OK. Annars är ju IKEAS i tyg ypperliga att ha under en annan haklapp...Våra har aldrig gillat "hårda" haklappar, men jag har en sådan med ärmar som jag fått i reklamen från Libero som varit toppen, har sett att sådana finns på typ barnens hus....

2010-01-11 @ 22:01:11
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad det händer saker!! Jag saknar er så jäklarns mycket!! puss

2010-01-11 @ 22:35:08
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Jag

tack för tipsen lisa. har såna från ikea men jag har inte testat att ha dem under...

funderar på en sån med ärmar, hela ungen är ju kladdig eftersom hon gärna vill stoppa händerna i ansiktet och sen gnugga dem lite här å där ;)



vi måste styra upp när vi ska ses nästa gång stina!

lycka till i slutförandet av tentan!



kram

2010-01-12 @ 19:30:11
Postat av: Anna

Visste att skorna skulle komma till användning :-)

Kan tyvärr inte rekommendera några hakklappar...

Snart ses vi!

Kram

2010-01-15 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0