bad bad bad bad bad....

Idag har bad stått på schemat då badgänget träffades igen!

Milla med Tuva-Li (som hunnit fylla ett) och Emma med Lowe (som snart fyller ett)!
Trevligt var det och ungarna trivdes.
Vi ska köpa en undervattenskamera eller ett sånt vattenhus till vår digitalkamera för det kommer att bli roliga bilder på Tyra då hon dyker. Hon har ögonen öppna hela tiden!


Undervattenskamera och cyklop i ett...?



Sedan har jag kört hårt med mina simmare i bassängen.
Första träningen efter juluppehåll.
Tror en del legat på latsidan för det var en del gnäll... ;)


Efter det körde jag hårt med mig själv. Spinn+gym. Check.


Nu ska jag sova så jag får äta frulle nån gång!
Konstigt... jag är K O N S T A N T hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0