De rosa pantrarna...

Igår var vi på BVC med Tyra.
5 1/2 månad så vägde hon 8.1 kg och var 67 lång!

Hon skulle ju även få dos två av vaccin (inte svinis utan det vanliga de tar).
Hon skrek nästan inte alls den här gången, skönt det!
Fick feber igår kväll och har haft feber hela förmiddagen idag, nu börjar det släppa.

Hon blir så ynklig. Alldeles rödblommig om kinderna och vill bara vara nära. Hon har legat och sovit i min famn hela förmiddagen medans jag har kollat på film...
Mysigt. För ut tar jag henne inte då hon är sjuk och det är -23.


Sådan mor sådan dotter....




Lina, det kommer badbilder. Har de bara på andra kameran och jag har inte lagt in dem än!

Bye

Kommentarer
Postat av: Erika

Oh lala! Grymma tjejer i rosa! =D

2010-01-05 @ 21:30:07
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Jossan

Va fina ni är!!!=) Jag gissar att sigge är 67-68 cm redan(3 mån)..hehehe..han växer till en giraff!!! =)

2010-01-07 @ 20:36:35
Postat av: Jag

oj, så lång redan! men tyra är ganska kort tror jag... kort å rund =) som sin mamma.

2010-01-11 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0