Det var inte igår, eller förrgår, eller dan innan det... jo det var då kanske..

Majskrok? Ska man äta den eller....?




Ta upp mig!!!!




... det var i alla fall länge sen jag bloggade.
Det är ändå ingen som läser på helgen.


Vi har satt i system att åka till Sävast (Freddans föräldrar) ett dygn varje helg.
Där äter vi gott, sover länge och har barnvakt hela tiden =)
Men nu sa jag att nästa gång vi åker dit tar vi med oss mat... det tyckte inte Freddan behövdes... phu!
Skönt är det att vara där i alla fall, särskilt nu när Tyra är vaken en del varje natt.
Vi är lite trötta.


Inatt har Tyra sovit i sitt rum, gick bra!
Vi beställde en byrå och en bokhylla från IKEA.
När byrån kom så var den skitstor. Så den hamnade i vårat rum och Tyra fick ta vår.
Bilder kommer från hennes rum....


Frida och Jekka har vart här på lunch idag. Jekka är en dag över tiden och vi väntar med spänning på att det ska hända nåt!!!

Nu ska jag kissa och sedan åka skidor!

Bye

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi läser visst på helgen, så det är bara å skriva! :)

Kul att Tyra fått ett eget rum. Det kommer väl Vega få... typ aldrig :P

2010-01-18 @ 17:19:24
URL: http://norenare.blogg.se/
Postat av: Jag

kul att höra att nån läser på helgen elin... =)

vågar ni inte ha henne på övervåningen med alla boys. he he. fullt hus hos er. vi bor inte så stort så vi har fullt hus också.

kram

2010-01-18 @ 18:55:28
Postat av: Lina

Vad roligt! Jag vill också ordna i Almas rum. Ska bli snart. Stötte på Johanna på babysimmet idag =)



PUSS

2010-01-18 @ 19:48:29
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jaha. Dags att sänka ner Tyras säng innan hon trillar ur. Bara en snabb kommentar från en orolig mormor

2010-01-19 @ 07:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0